3 x endorfiner

Britas slutsatser ifrån matlagning:

Lycka är precis som grädde.
Det går inte att vispa den åt någon annan,
utan att det skvätter lite på dig själv.


Brita har just vart ute och ruschat och finner sig innehålla en ovanligt hög halt av endorfiner.
Nanis is still gone on vacation, so she had to kräla för sin bror för att få låna mp3.
Jag tycker inte om att kräla för folk, men ibland finns verkligen inga bättre alternativ att tillgå.
Och slutligen, efter en tids kräl och övertalning brukar jag få min vilja igenom. Ibland ger han med sig ganska lättvindigt. Andra gånger kan det kanske ha vart så att jag tvingats ta till hårdare metoder. Det kan kanske eventuellt ha vart så att jag hotat att dra in hans julklappar i år, eller kanske stryka honom ur mitt testamente...


Wiiiieeee, damdabedidamdobidoooo, för
favorit-Patric har skaffat bloggelibloggis, trallallalaaaallaaaa...

Kommentarer
Postat av: Stin

Haha =P Vikken underbar blogg Britis! Det går inte å sluta tills man läst precis allt. Ser fram emot å följa dina tokigheter.

2006-04-08 @ 12:26:52
Postat av: Marcus

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,813857,00.html

2006-04-23 @ 12:09:44
Postat av: Andreas

okey jag har läst några av dina bloggar och som sagt, du är rolig du.. Jag kommer också ihåg att man blir väldigt glad i din omgivning och att du gillar optimism det förstår jag. Telias expediter, finns det något värre?

2006-04-24 @ 16:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback