Jag och Hobbit

I tisdags donade jag och Hobbit med håret. Först bar det av emot Ica, shopping stod på schemat. Det gick fort, vi hade ovanligt lätt att bestämma oss. Det var den gratis medföljande applicatorn som orsakade detta ofattbart beslutsamma agerande. Men det gick över förväntan måste jag erkänna. Högt över alla förväntningar man nånsin kan ha haft möjligheten till att skapa sig om man ska lägga i slingor tillsammans med mig.
Hobbit är snäll och rolig. Och tuff.
Hobbit, du är vårens stammisinne-listan.


Such a lazy day. Yeah. Strosar fortfarande kring i pyjamas. Har hittills idag hunnit med att

- gå igenom induktionsbevis
- smutta 6,5 koppar Orange Jaïpur. 
- Pratat med Håkan
- lära mig hantera minorer och transponent till 3x3 matriser
- laga svamp- & kräftsjärtssoppa
- dricka 160 cl Vichy Nouveau mango/papaya
- gjort dagens och gårdagens sudoku
- Pratat med Morrie och Joni.
- spelat på min fina röda gitarr.


   <-- klicka! det går att avnjuta fler cm2 av denna förförande syn.


Left on my to-do-list (fri översättning):
- Göra klart biologi lab.
- Försöka svettandes orka kämpa för att motivera mig att öppna kemi boken.
- Gå ut och springa
- Smutta te framför tvn.

Kommentar: Jaa, intressant att veta förstår jag. Appropå att det inte regnar liksom...

Sammanfattning: Yeah, har haft och planerar fortsätta ha en avkopplande, soft-dag.


Kommentarer
Postat av: Guess

Det är inte en soft dag om man pluggar induktionsbevis, minorer, transponat, biologilab och kemi.

Och det är inte roligt.

2006-04-13 @ 16:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback