A taste of Sweden

... men det vore kanske att ta i. Men nog kandes det som om att komma hem alltid.


IKEA jag & Ted
Tva goda vanner. Varav en ar Brita ifran Dalarna och en ar Ted ifran Halmstad. Brita tycker om Ted valdigt mycket. De fnissar bra tillsammans och har bra tjejsnack. Ibland behovs sadant.

IKEA here we come
De tva tidigare namnda reste en vardagsmorgon for ngra veckor sedan tillsammans med Pontus, Par, Jacke och Daniel (bilden ovan) till stadsdelen Rhodes i utkanten av Sydney. Det var en halvtimmes tagfard som tog dem relativt langt.
Den tog dem hem.


IKEA ekorre-aelg
Jag njot. De dar timmarna bland Bo skap, Kampe bokhyllor och algformade ekorrar ingav mig med lycka.

IKEA Teds pase

IKEA pojken m blomkrukan
Pontus prio 1 pa denna resa var inforskaffandet av en blomkruka till sin nya lagenhet. Saaaa guuullliigt!!! Halla tjejer!! Varfor ar dessa killar sa sallsynta??!

IKEA 5-staernig restaurang
Det njots utav lax, kottbullar, sill & potatis, varmkorv, Marabou choklad, ahlgrens bilar och knackebrod pa den fem stjarniga i anslutningliggande restaurangen.

IKEA shopping bag
Min shoppingbag innan avfard. Nu ar mitt baslager kittat. Nu kan jag tryggt ga i ide.

IKEA a taste of sweden
IKEA - a taste of Sweden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback