Bilder fran Taronga


zoo kanguru i sol

zoo jag och kanguru

En saval vacker, som solig och varm sondag morgon utforde tre tappra Borlangebor Mission : Taronga. Det var ett uppdrag som skulle beprova dessa hjaltars mod, reflexer, styrka och list.

zoo jacke och koala
J skaffade nya vanner ifran forsta stund.

zoo slo krokodil
Min nya kompis - dopte honom till Douglas.

Zoo krokodiler

jag klappar krokodil
Jag och Douglas.

zoo J och Par i Cable car
Bade froken Paer och Froken J ar hogst fortjusta i att bli fangade pa kort. For att ta oss till Zoo akte vi forst farja fran Circular Quay (ligger vid det norra brofastet av Harbour Bridge) tvars over vattnet, for att sista biten fardas i Cable Car.

zoo koalor x

zoo fagel

zoo apa m apkompisar

zoo ensam liten apa

zoo schimpanser 3

zoo schimpanser 2

zoo schimpans 1

zoo strutsar

zoo getter med MVG
Aven har kutades det stutt i varelser utan narmare bekantelse med goda manners...

zoo elefant 2

zoo elefant

zoo stor fagel

zoo surukat
Surukater

zoo turtle big

zoo nalle 3

zoo nalle 1

zoo pingviner smaskar

zoo orangutanger schimpanser

zoo giraffer

orangutant ensam

zoo odla
Diggar det har kortet.

zoo groda 2

zoo turtle

zoo komodovaran

Kommentarer
Postat av: Elin

Åå, vilka underbara kort! En sån minipingvin skulle jag vilja ha i badkaret :D

Postat av: Anna Norell

Hej brita!
Idag saknade jag dig jattemycket!
pusskram

2006-12-23 @ 05:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback