Jag och St Eric bland rikliga mangder divateoxid, Del 1

maneter

aquariet

Sonnta vid ingangen
Yeeeaaaah - hall i alla fenor och galar, for here we come!!

Dorothy
Vi tittade aven in hos Dorothy en kortis, for en kopp te. Vi avlagsnade oss dock snarast, da hon av nagon anledning standigt envisades med oss att servera oss annu en kopp, dock att vi klargjort det redan innan ringa behover av ytterliggare tillforande av vatska...

djur annat

inte generade av sig
Overlag, maste jag erkanna att de museeumbesokare som vi kutade stutt i, uppforde sig valdigt val och visade slaende manners under de dar timmarna. Jag maste dock tyvarr erkanna, att detta exemplariska uppforande inte var gallande for alla. Vissa kunde dock inte halla sig i skinnet och beharska sig till lampligare omstandigheter och plats. Jadu, dagens ungdomar, det sager jag da. Var minsann andra pannkakor nar jag var ung! Att gamla hederliga damer som jag inte ska kunna vistas pa offentliga platser utan att behova skammas och rodna kinderna rostiga av dessa generande, och jaa... oanstandiga... hmm... grumpff...

sael simmar
Forst spelade han svarflirtad...

sael dyker


sael tittar pa mig
..men var forforande connection blev till slut for stark for att lyckas neka.
Han sag pa mig. Jag sag pa honom. Vi sag pa varandra.
 Love is in the air, daradamdam...


lyrisk S
Vad ar gladje? Om inte att fa se ett barn gnugga hander och gnaegga tander i extas...

Sael under vattnet 2

Sael under vattnet 1

S under vattnet

touch pool
Gladje, in deed...

Touchar haj 2

touchar haj 1
...Och nog var det en touch pool alltid. Jag och S pillade pa hajar tills det att trottheten och blasor kom hasande...

pingviner
Endast Sonnta ar sotare an dessa... (Obs! kommentar syftar pa bilden ovan)

muraena

kraftor

djur

blaeckfisk

eel


varningsskylt


krokodil 3


krokodil 2


krokodil under ytan

stor Kraefta?

skoldpadda

Naebbdjur
Platypus, nabbdjuret, finns bara i Australien. Lite modest vill jag dock aterkalla att den var...


To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback