Fotosession: Carmens' 70th Birthday Party

Dqp Danny
Danny framfor en tavla forestallandes sjalvaste Carmen (denna Dragqueen vars 70th Birthday Party vi funnit oss inneha personliga inbjudningar till).


Dqp Danny 2


Dqp Toyboy & Carmen
Danny mysandes med Carmen i egen hog personlighet. Sexy va! ;0)


Dqp Dans 4


Dqp Toyboy 2
Danny med var bordsgranne, innehavandes bade ett adamsapple och en stark forkarlek for att squeeza och stryka over Dannys innerlar under bordet.

Dqp Toyboy 1
Danny med ytterliggare en "dam" som fallit pladask for honom. Hon forsokt ihardigt overtala mig att dela honom med henne. Argumenten var bl.a. att jag kunde fa behalla nattskiftet och att hon kunde halla sig till nattskiftet. Hmm....


Dqp dans 3


Dqp dans 2


Dqp jag i spegel
Jag tar kort pa mig sjalv for att ha bildbevis pa att jag faktiskt var dar. Annars var nog risken stor att jag vid det har laget, bara skulle ha trott att det var en drom...


Dqp dans 1


Dqp Carmen sjunger

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, vilka läckra tanter i flashiga klänningar. Wow!

2006-11-20 @ 21:21:11
Postat av: Tigthskvinnan

Jag som trodde Brita var en av dom heta brudarna i glitter :p

2006-11-21 @ 10:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback