Fotosession: Darlinghurst Road 58

vardagsrummet
Vart alldeles fortjusande charmiga vardagsrum.


koket
Koket.


J i soffan
En Jakob i en minisoffa.


E i soffan
En Eric i en storre soffa.


vart handfat
En del av ett badrum.


var dusch
En annan del av ett badrum.


S's tredjedel
Sonnta's tredjedel av sovrummet.


J's tredjedel
Jakobs tredjedel av sovrummet.


B's tredjedel
...och MIN alldeles fortjusande del av sovrummet! Numera dock utforligare stadat an vad det kan tyckas pa bilden. Trivs verkligen bra har, borjar settla mig down. Dessutom sa marker man med tiden att det ar ganska mysigt att dela sovrum med dessa tva herrar.

Tror att mitt beroende faktiskt groddes lite under aventyrsresan till Gbg med Elin och Marit (aah, vad skoj och kul och helgalet trevligt vi hade!) - beroendet av att kunna ligga och smaprata med ngn till det att man somnar. Man har tid att prata igenom vad som hant under dagen, vad var och en har varit med om, skratta at de brandbils utryckningar Brita astadkommit, de otaliga kackerlackor Jakob squashad emot koksgolvet med cornflakespaket, de filmscener Sonnta stigit in i etc.
Alla pratar, men konversationerna ar elastiska och dras ut. Meningarna blir till ord, orden blir till stavelser, stavelser blir till snarkningar (i jakobs fall hostningar). Man somnar tillsammans och vaknar tillsammans.

Vackert.

Det bor nog en liten poet i varje liten Brita.



Har hant mkt sen jag skrev senast, men lackar lite av time for tillfallet. Fler bilder inladdade men inte publicerade. Take care mates!

Kommentarer
Postat av: Karro

Jadu lilla underbara brittis =) Vilken tjusig lya nu fått tag på. Jag kommer på mig själv sittandes o fnissa när jag läser din blogg. Jag fattar inte att lilla brita...
hon som jag, "den lockiga prinsessan", så heroiskt, gav min "lilla matsals"-plats till under hennes första dagar på djuråsskolan. Du är mig evigt tacksam ;)
... tagit sig ända till känguruns och aboriginernas land...

2006-10-07 @ 22:20:58
Postat av: Karro

Väntar spänt på den fullständiga adressen till charmtrollet i sydney... o då menar jag inte Nemo =P.... han är redan hittad

2006-10-07 @ 22:23:25
Postat av: jossan

halloj brita!
i helgen hade vi avskedsfest för pär :) helt galet kul men eftersom jag skulle jobba lämnade jag mina älsklingar och åkte hem mitt i natten. när jag satt där ensam i min tysta bil passade jag på att blinka en extra gång med helljuset för din skull. vi har inte glömt dig!

2006-10-08 @ 19:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback