Fotosession: Lite av varje

Jag & Kalle Anka

En eftermiddag nar Britis traskar hemifran jobbet kutar hon stutt i sjalvaste Herr Donald Duck, busy sittandes pimplandes ale utanfor en valansedd pub langs William St i centrala Kings Cross. Oforberedd som hon var infor denna plotsliga view, fortrangs all den uppfostran, etik och manners som hennes heavenly mamma engang tutat i henne - och hon fnissar rakt upp och ned ihop totalt. Herr Donald Duck's trevlige ale-pimplar-polare erbjuder sig da leende att ta ett kort pa mig och min idol tillsammans, och jag ar givetvis inte sen med att tacka Ja!


B pa korvfabrik

Detta ar Britis pa korvfabriken. Denna mundering med tillhorande palagt xtra lager spack, ar hon iford var gang hon slitandes paketerar, klipper, plastar in och kartongar korv i det 8 C gradiga kylrummet.
Sakra kallor havdar ihardigt att denna utstyrsel ar the latest fasion pa catwalken i New York nu i vinter, och att all the biggest ones: Kate Moss, Naomi Campbell, Tyra Banks, Mini etc. is going to wear this outfit. Man ar val en trendsattare...


volvo affar

Mojligtvis ar hon varken ngn stor bilkannare eller bilalskare och foredrar fortfarande att dela in bilar i kategorierna roda, blaa, vita och ovriga farger trots Jakobs ihardiga, talmodiga forsok att tuta i henne om hummrar och roda gelégodisar, sa innebar denna view trots en viss okad produktion av endorfiner.


mina pojkar

5 engelsman + 1 skotte + 1 tysk = Hugh (Teddy), Ben, Jon, Jens, Danny, Niel & Andy


Ian - behovs inge mer

Ian - the one and only av sitt slag.


Jonathan

Jon in close-up.


min alldeles egna danny
favorit Danny

Danny.


Jag och Niel myser

Jag och Niel. Min favorit skotte, sushifellow, snartkommandeboxningssparringkamrat och eventuellt forhoppningsvis aven kollega. Ser mysigt ut va!? =P


Fotnot: Gamla bilder --> min gamla frisyr.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Helt rätt med bildet, så kul att kolla på! Fortsätt att leva det goda livet, ni verkar ju ha det toppen. Jag tycker dock att korvfabriken verkar helt ok, framförallt den originella munderingen. Du får skaffa bättre mottagning så man hör varandra lite bättre, eller varför inte skype? Imorgon är det kalas för twinsen, o sen är det s2, men du behöver inte vara orolig för att missa nåt. Det känns som att varenda kotte åker till Australien, snart är det det mest populära svensktillhållet, jag lovar. Det är lika mysigt att träffas som i somras, bara det att vi blir färre o färre...:P vi hörs. puss på dej sötis

2006-10-20 @ 14:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback