Fotosession 2

operahuset fran harbour bridge
Brita traskar en tidig lordag morgon till jobbet pa Luna Park. Strosandes over Harbour Bridge smashar denna view emot henne.


J trott
Jacke ar lite trottis och...


trott suddig jakob
... tycker sa haer mkt om att vara med pa kort.


J & S i det varma vattnet
We're off to Bondi Beach again. Kalle af Falun och Sonnta njuter av det vaaarma vattnet.
Ett fortydligande till denna bild. Det ar fortfarande var i Sydney och varmen ar anlandande, men inte har annu. Det ar varmt i luften, men an sa lange inget bad vader som mojliggor njutbart omkring guppande bland vagorna.


J pa beachen
Det ar en sen vacker eftermiddag och J smorjer in sig infor den vantande pressningen.


Surfar-Jens posar
Jens visar sin surfar-pose infor en gapflabbandes Brita. Haha...
Favorit-lillasyster! Det har ar den hunk som du har mejlat med!! ;oP


Danny on the beach
Danny - the Body-builder af Leeds & Britas personliga HoneyRhubarbButterPie - jobbar pa brannan.


J&S vid Bondi natt 1
J & S medan vi vantar pa bussen hem. Sonnta har sin allvarliga look...


J&S vid Bondi natt 2
... som han succefullt lyckas halla.


Calle framfor Bondi
Calle af Falun var ocksa med pa strand aventyret.


sexy shaved legs real
Brita efter den tidigare namnda hemska dagen, en dag da hon bland annat tog sig vatten over huvudet genom att forsoka raka benen...
no comment to this picture


Fler foton aer tagna sen sist, men da jag for tillfallet inte har tillgang till min adapt kan jag inte ladda over dem till datorn. Dessa bilder tillkommer forhoppningsvis inom kort!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Min lilla unge! Är det riktigt blod på bilden?!?
Och är det ett förband du har på benet?!?
Helt omöjligt att åstakomma detta när man rakar sina ben!
Vad har du varit ute på?
Behöver jag komma?
Orolig mamma hemma i Sverige

2006-09-29 @ 15:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback