Fotosession

Alla 3 framfor harbour bridge 
Jag, Sonnta och Jacke har strosat ned till operahuset, tar ca 20min. Njuter av utsikten over HarbourBridge. Bara sa att ni vet: Jag har vaerkligen inte valt bort de kort med saemst vaeder - vaedret i Sydney AER sa HAER! =P

S framfor operahuset 
Sonnta vid operahuset.

J hoppar
Britis forsoker att foreviga minnet av en stilfull fontaen, men ngt som fotografen var oforberedd pa lyckades istaellet fangas pa linsen...

S & J klaettrar, naerbild 
S och J klaettrar i traed i Hyde Park naer hojdskracken slar till.

S & J klaettrar
 Aeventyrslystna herrar.

S & J vid fontaenJ & S vid fontaen 
Fontaenen lyckas aentligen fastna pa linsen.

Sonnta, Anneliex2 + view 
S + Annelie & Annelie fran Skane - 1:a kvaellen i Sydney.

J & S & Sydneyview 
S & J 1:a kvaellen i Sydney.

Jacke & Sonnta pa planet 
2 herrar sussar sott pa flygplanet. Flygresan tog 23 timmar.


3 times swedes in Hyde park
Jag, Sonnta och Jacke i Hyde Park.

Skate
Skejtare vid Bondi Beach.


Hyde Park by day
Jag ligger pa rygg i Hyde Park och tar kort pa utsikten

Halvstang Steve Irwing
Sydney sorger sin hjaelte Steve Irwing genom att hissa flaggan pa halv stang i Darling Harbour.

J & S flummar
Jacke och Sonnta passar pa att flumma naer Brita inte aer i naerheten.

B plattar Kristians har
Jag plattar Kristians har pa varat hostel rum pa X-Base.

S's mystiska sheik
Sonntas mystiska sheik, som en sen augustikvaell haller pa att fuffar sig i skuffen pa sin morka glanslackade bil.

Bondi Beach 2Bondi Beach, J gar 
Beach bilder ifran Bondi Beach. Jag, Sonnta, Jacke, Jens, Kalle af falun och Christian af Falun gjorde en eftermiddags tripp ut dit. Fascinerade och vackra vagor.
Kuriosa: Idag, 24 sept, staengdes stranden av och polis/kustvakt ngt sadant kallades in p.g. av hajvarning.

2 Balls for 1
Sonntas humor far en kick i en convenience store.

Darling Harbour by night 
Utsikten ifran hamnen i Darlin Harbour. Ca 3min problem ifran X-base daer vi bor. Aelskar de haer korten. Sydney erbjuder verkligen fantastiska viewer bada under dag och natt.

Me and Jens 
Jag och Jens pa aeventyr, just nu staendes nere vid Darling Harbour.

Jacke aer kaer 
Jakob har hittat raett!!


Det var nog allt for tillfaellet. Tyvaerr kom de inte i kronologisk ordning, hoppas det gar bra aenda. Gjorde ett urplock av bilder, de andra far ni se naer vi kommer hem! Fortsaettning foljer!

ps. Om det aer ngt speciellt som ngn skulle vilja ha kort pa, sa aer det bara att hora av sig!

Kommentarer
Postat av: Hej Brita!

Hej Du!
Det ser helt underbart ut!
Du är saknad är hemma!
Tips på bra saker att ha med sig???!!!

Hälsa de andra!!!

Hälsningar Macho Anna?!

Postat av: Maria

Åh Britis! Det ser helt underbart ut! Vilka vackra färger, både dag och kväll! Kul att läsa att ni verkar ha det toppen! Hälsa Jacke o Sönnta! Puss

2006-09-27 @ 11:30:05
Postat av: Karro

Hej lilla brittis!!!
Hallo!!!!!!!!!!!!!!!!! vi skulle ju ses på lördagen... d lovade du ju på tisdagen när du va å hälsade på ;)men nu såg jag att du va i australien... aja vi får väl ta det nästa vecka då =P
Hoppas du har det jättebra där borta!! Vi saknar dig din knasboll!! Konstigt hur man kan kan en människa när man inte kan träffa henne =)

2006-09-27 @ 19:01:34
Postat av: Anonym

Hej ungen min. Det är så gott att få läsa om allt som du skriver. Alla här hemma skickar stora bamsekramar till dig.Kram, mamma

2006-09-27 @ 21:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback