14 000 fossingar - manga strumpor

Me:      So... are you the one who's gonna keep me safe this morning?

Shane:      Yeah, ehh... I guess I'm gonna do my best

Me:      For how long have you done parachuting?

Shane:      Oh, let's see.... (counting on his fingers) I've done it by now for... one, two, three.... four days!

Me:      (eyes bulging out of my head)


Shane (laughing):      Nono darling, just kidding! I've done it for seven years.

Me:      What?!!? SEVEN YEARS!!? And you're still alive! Good record, mate....




Och Shane, har (tro det eller ej, efter att ha erfarat guardian over mig) alla anledning att bevara sin glimt i ogat och sjalvsakra attityd.

Klockan ar 10:21 AM i Cairns. Och for en timme sedan hoppade Brita Eva Eleonora Kämpe ut ur ett flygplan pa hojden 14 000 feet ovanfor regnskog och barriärrev.

Jag fnittrade hela vägen ned. Jag känner mig sa lycklig.


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för att du valde att ringa mig när du hade kommit NER!
Jag hade svimmat av rädsla om du valt att göra det innan.
Jag älskar dig,
mamma

2007-04-24 @ 07:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback