Brita och Great Barrier Reef - en kärlekshistoria

dykning jag

dykning fisk framifran

dykning rocka bra bild

dykning jag och oliver
Jag och min dykar-buddy Oliver tog allvarligt pa dykarsportens nastviktigaste regel (den efter att hela tiden andas) - att se sexiga och coola ut!

Tog även en otroligt snygg rump-bild pa mig. Min pose blev oturligt nog lite suddig...

dykning bla fisk

dykning bla fisk smiter
Inte riktigt tillrackligt snabb med kameran, men jag forsokte iaf!

dykning bubblor
Min koldioxid.

dykning fisk igen
Nyfiken liten baddare som rumpviftade sig efter oss runt var dykplats.



Jag AELSKAR dykning!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hur gullig är du inte t.o.m. under vattnet...sötnos!
Puss och kram ,
mamma

2007-04-18 @ 22:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback