Segling i the Whitsundays

flygplan

Jag och Emelie pa Whitehaven Beach
Jag och sthlms-Emelie snorklar vid Whitehaven Beach - varldens mest fotograferade strand och dessutom klassad som en av varldens tio vackraste strander. Vattnet utanfor ostkusten i norra australien ar vid den har arstiden infekterat av en sarskild art Box Jelly Fish. Blir man brand utav en sadan, ar sannolikheten stor att man dor inom ett par timmar. Darav var otroligt sexigt grodliknande Stinger-suit of ours.

whitsundays o

papegojor pa south molle
De kulora grona, roda och blaa fargerna pa dessa papegojor forsvann ngt i motljuset. Det har ar dock vart trogna frukost-sallskap, som aldrig drog sig for att tarva saval ens marmelad som att luta sig over kanten pa ens glas och sörpla upp apelsinjuicen.

papegoj pickade armar
Norrlands-Jonas armar. De roda prickarna ar inte soleksem som man kan tro, utan sår efter papegoj-attack till foljd av att han vagrade slappa ifran sig sina Bacon.

fem flicks pa whitehaven
Jag och mina helgooa tjejer pa Whitehaven Beach. Den härliga stjärnan i bakgrunden lade jag inte märke till forrän 10 minuter sedan, när jag skulle ladda upp bilden pa bloggen.

toblerone cocktail
Karaoke-kväll med flicksen och det sippas Toblerone-Cocktails.

Brita & Brita
Brita & Brita

minnen av airlie
Minne fran Airlie Beach.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback