Sista bilderna ifran the Red Centre

Uluru (Ayers Rock) i solnedgång

uluru i solnedgangulurusolnedgang over kata tjuta
ovan: Kata Tjuta (the Olgas) skymtas i solnedgång

hela ganget
Hela gänget

min hand pa uluru
Min hand pa Ayers Rock

mala puta skylt
Skylt vid Ayers Rock. Lite kul om man kan spanska...

kamel skyltjag rider kameljag kelar med kamel
Jag hjärta Phantom.

Hör och häpna, men Australien är faktiskt det landet med den största kamel-populationen i hela världen. Dessutom det enda landet i världen där de lever i vilt tillstand.


min andra dingo
Min andra Dingo. Gullig va?!

Kommentarer
Postat av: Anna

Boka inte flyg till Trat! Vi ses i Bangkok istallet sa kanske vi kan flyga tillsammans nagonstans?! Typ direkt till vitnam eller nagot??!! Detta ar viktigt Brita sa anser att du bor svara! Annars blir jag arg!

pusskram

2007-04-04 @ 17:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback