Stora äventyr for liten flicka

Abseiling och Canyoning har fatt en stark konkurrent.

White Water Rafting utfor en av de storsta floderna "down under" Tully River aer helt och klart och aerligt och glasklart en av de tokroligaste sakerna jag ngnsin ngnsin har fatt lyckan att prova pa.

Det regnade i Mission Beach.

Johnstone Rivers Crocodile Farm lag sa mycket ut i mitten av ingenstans som bara australiensiska bebyggelser kan befinna sig. Jag har blivit biten av en 1-timme gammal baby-croc och jag har kysst en pytonorm. Jag har upptackt att barbecued krokodil i sataysmak mumsas skraemmande likt barbecued kyckling i satay sauce.

Jag har fatt en kanadensisk vaeldigt god vaen med en universitetsdegree i hur man gor Creamy Pumpkin Soup, vars namn paminner om ngt som skulle kunna ha tagits ur Bilbos bekantskapskrets.

Jag har anlant till ett regnigt Cairns och blivit insugen i en kaerlek for att med syretank, BCD, cyklop, simfotter och vatdrakt leka fisk i Great Barrier Reef.

Att dyka aer glaedje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback