Bilder ifran ett surflager som engang var

siluetter vid vattenfall

Ey fellows, gillar den har bilden! (Jacke och Parandersgoran)

B klattrar 1

Jag pa aventyr =)

J surfar

Da min kamera av sakerhetsskal var portad ifran att sjalv medfolja och dokumentera alla vara surflessons sa finns det bristande mangd av surfande svenskar dokumenterade i bild.

var surfbuss

Vart logi.

J i surfarhangmatta

surfar strand

learn to surf - buss

En onsdag akte vi pa aventyr till Nimbin, en bergssjo med hoppvanliga klippor och badvanligt blatt vatten, och...

Springbrook National Park

... nationalparken med de sjalvlysande maskarna.

nationalpark 37

Nationalpark 38

hela surfarganget

Hela surfganget: Dalle fran Boras, Jacke, Jonte, Dan fran Australien, Brock fran Canada, Parandersgoran, Jonis fran Boras och enda tosen - Britis.

vattenfall



B klattrar 2

Britis in action.

nationalpark 2

nationalpark 1

fin natur 1

Jonte och Jonis

Jonte och Jonis rakar skymta mina magrutor nar jag byter troja.

odla pa surflager

Var inneboende under surflagret.

Kommentarer
Postat av: Elin aus Östra Riket

Vilka underbara bilder Brita!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback