Ett tvadimensionellt Melbourne

Ett urval tvadimensionella paminnelser om tredimensionella (och fyrdimensionella??)  minnen. Flum, flum, flum.


St Kilda
St Kilda

Rooftop Cinema
Jag och D har hittat upp till en Rooftop Cinema & Bar pa centrala Swanston St i Melbourne. Denna open-air cinema ar alltsa belagen pa taket av en skyskrapa. Kan ju erkanna att viewerna och utsikterna en stjarnklar sommarljummen natt som denna var underbar at alla hall och kanter och inte bara pa min vanstra sida...


Queen Victoria Market
Aelskar marknader! Queen Victora Market i Melbourne var en hog mysfaktor, och lyckades till och med kla gamla gooa hederliga Paddys Market i Sydney's Chinatown.

skyskrapor i Melbourne
Ar nog en liten storstadsflicka i slutandan anda. Skyskrapor - aaaaahstonstankpustsuckkaerlek... sadana skonheter!

St Kilda palmer
jag lutar mig ut ur bilfonster
Jag, susandes runt i Julians roda glidare langs beachen i Melbourne. Vem behover Miami??

Kommentarer
Postat av: oskar din kära bror

det ser ut som du har det snuskigt bra:D jag skulle gärna ha fölt med mor om jag fick. jag längtar även tills du kommer tillbaka till sverige och hoppas även att jag får se D ( med stort D)
när mor kom hem fick vi hem Vegemite:S jag testa i dag när jag skulle äta min frukost. tyvärr kan jag inte säga att jag tyckte om de:(. det smaka som Soja med cakao och salt som har jäst i typp 3 veckor. så jag och kärsti har tänkt att spare de åt dig när du kommer tillbaka synes snart min KÄRA syster inte så långt kvar nu

2007-03-12 @ 20:37:49
Postat av: mams

Hej sötnosen!
Har fattat att jag är hemma nu. Vilka härliga veckor vi hade!Kan knappast tro det är sant...
Antar ni hade en mysig monopolkväll.
Fick du ngt skift på O´Malleys?
Älskar dig så!

2007-03-12 @ 20:54:13
Postat av: Rodluvan i tropikerna

Hola chica! Det var hemskt slarvigt av mig, jag trodde jag hade talat om det. Lika forvirrad som alltid... Jag har i alla fall troget foljt dina aventyr pa bloggen. Det ar nedrans skitkul att du har det sa bra, verkar som att du ar pa precis ratt stalle. Djungeltelegrafen har dessutom avslojat vissa saker om en viss anglosaxier, grattis till fyndet! Aven jag ser fram emot den lilla svenska sommar jag far, tittar pa vara bilder fran rattviks playa ibland och grater en skvatt. Rock on baby. Besitos!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback