Fina damer gar pa opera

operatjejer

Och hon har officiellt  avancerat mig upp bland Sydneys framsta kultur societet.

De fyra fina fornama damerna Eva, Juanita, Belinda och Brita sallskaper sig en onsdag kvall till Sydneys Operahus for att se La Traviata. En berattelse som inte annat kan an att paminna mig om Ewan McGregors och Nicole Kidmans engangs sorgliga karlek och ode. En Moulin Rouge i opera-tappning. En forestallning som slutade liksom de flesta andra operor - med att alla dor. De pa scenen grät. Mamma grät. Den brittiska tanten i den knallbla dressen med sin forsurbuttrade man grät. Jag kunde inte halla tillbaka fnissattacken.

operatjejer framfor bron

opera fyrverkerier
I operans halvlek ute pa operaterassen bjods det pa fyrverkerier. Ngt man pa ngt satt blivit bortskamd med har i Sydney. Gud denna stadsnationalitet busar med alkalimetaller till och fran sa mycket de kan sa snart de far tillfalle!

mams hos frissan
Min van Alex klipper till mams.

jag & mams innan operan
Sydneys tva lackraste tanter.

Kommentarer
Postat av: Maria Q

Haha, ni är verkligen lika du och din mamma! Speciellt på sista bilden ;-)! JÄttefin klippning din mamma fick!

Saknar dig Britis!!

2007-03-21 @ 18:40:38
Postat av: elin

Va snygg du är Brita :) men vad okänsligt av dig att skratta ;)

Postat av: elin

Hej hottie! Okänsligt av dig att skratta, död på opera måste man ta på allvar ;)

2007-03-21 @ 20:38:23
URL: http://levelej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback