Forra veckan

Jag & Anna i Newtown
Anna posar varldsvant pa tagstationen i Newtown, under damernas besok till den framsta av Sydneys alternativa lite arty stadsdelar.

tjejmiddag
Tjejmiddag bestaende av damerna froken Anna, froken Isabelle och froken Brita. Samtliga damer kockade runt i koket och slutresultatet var i minimalaste ord delikat. Menyn bestod av stekt kanguru i lime&garlic marinad med ris. Salladen ala Brit-Leif bestod utav ruccola, gronsallad, hackade cashew notter, soltorkade tomater, avocado, vindruvor och en satay-kokosnotmjolk dressing. Stoltheten expanderade maximalt! Till maten bjods det dagen till ara aven pa $200 Champange.


jag med min sjal
Darling Harbour utsatts for min nya favorit accessoar - halsduken. Kanner mig vuxen, mogen, snygg och ansvarsfull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback