Ngt du inte visste om mig

Mitt namn ar Melissa, Belinda eller Donald, valj sjalv!

Vilket av ovande tre som annu anses vara autentiskt sa ar det fel. Egentligen heter jag Laura Dern och spelade den kvinnliga huvudrollen i Jurassic Park. Besvikelsen och upprordheten over att jag aldrig blev tilldelad en Oscars for min nobla insats gjorde dock att jag lade skadespelarkarriaren pa skohyllan och drog mig tillbaka till det anonyma barlivet i Sydney under nagot av ovanstande namn.

Jag ar en negativ person.

Jag harstammar egentligen ifran London och ar dotter till Drottning Elisabeth (Mhm, hon skulle nog hogst absolut troligen dopa sin dotter till Donald).

Jag har for vana att bita folk i hälsenorna.

Min favorit mat (i nyktert tillstand) ar Acon and Beggs.

Jag har en van vid namn Anna som helst beskriver rosor med ordet kletiga.

Jag ar nunna och tror inte pa fysisk kaerlek. Den enda man jag skulle konversera mig med innan aektenskap ar Jesus.

Nar jag har trakigt da leker jag med min leksaksnasa - det ar den roligaste leksaken jag har, jag har  aldrig trakigt  nar den ar i narheten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

3 flickor som är lite små fulla som skriver en massa skit:S eller kan du förklara?

2007-03-14 @ 18:20:10
Postat av: oskar

jag skrev de föra

2007-03-14 @ 18:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback