Tva tanter pa vift i Sydney

Jag & mams vid harbour bridge
Jag och min mumma-gooooaa mams!

mams framfor harbour bridge
Visserligen turistigt foto som fa, men skulle nog anda vilja skanka min storsta uppskattning och imponerande lovord till denna utomordentligt skickliga amator fotograf!

Mams pa bank
Botaniska Tradgarden

Doyles, maten
Jag och mams smaskar mumma pa Doyles Seafood restaurang i the Rocks. Operahuset stoltserar med sin imponerande apelsinskals inspirerande arkitektur. Heltokigt men sant faktiskt! Det var faktiskt denna frukt den danska arkitekten hade i huvudet nar han ritade denna for Sydney karaktaristiska byggnad!

Doyles, mamma och harbour bridge
Spana in Harbour Bridge horrni! Lady in Red!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback