Hänt sedan hemkomst


Danne: Danne
Danne grillar

Barbecueande hemma hos Batman själv.


P?r 58 ?

Villan på Djuråsbyv 13 stormas efter belägring och firandet av Pär "Sigges" (alias "När-vi-var-små-roade-vi-oss-på-lördagkvällarna-minsann-med-att-göra-tändstickstavlor") 58 års dag.

Jadu Sigge lille, det är minsann inte alla som i sitt liv har fått äran att få en kärleks- och födelseförklaring i gurka! (Gosh, jag måste verkligen ha varit konstnär i ett tidigare liv...)

Lillebror

Lillebror

Stina

Så här ser kusin Stina ut när Brita får största tårtbiten.

I love sushi

Så sant som det är sagt!

Jag och mormor

Min mormor och jag. Skönhet har ingen åldersgräns.

K?rstis show

Lillasyster (3e från vänster) gigantar scenen med sina sånginsatser.

the Ring - Lovisa

Min vän ifrån "hemmet" satt bredvid mig i publiken.
Slog för övrigt igenom med sin skådespelarskills i the Ring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback