Mitt Skydive - är alla sälarna vakna??

skydive

hoppa fallskarm

14 000 feet. Det ar inte klokt. Guuuud, hur vagade jag?? Varfor i hela friden gjorde jag (  = den storsta fegisen som ngnsin existerat pa detta hallonbatsformade klot) det. Vad kom modet ifran? Var det en bieffekt av att redan ha sprackt granser nar jag tog mitt dykcertifikat? Ett adrenalinberoende som kravde nya dumheter och galenskap? Eller var det den strangt nodvandigt behovde sangfosaren som kravdes natten innan, som bedovade mitt omdome? Ngt lar ju i alla fall vara tok dar uppe...

Jadu, Sonnta. Ibland undrar man Om alla sälarna är vakna.

skydive

skydive
Jag och Shane min idol. Tva tuffingar i etern.


skydive byssor
Adrenalinet skvimpade genom vener och jag madde alldeles otroligt fortraffligt. Och sa var det dartill byssorna. Mina fallskarmshopparbyssor. De med stjarnorna pa. Och det var da det kom till mig. Upplysningen och insikten. Jag tankte: Wow, shit, gosh... jag maste vara cooolaste i hela varlden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback