Saker jag fått den här veckan


Saker jag har fått den här veckan:


- tillbaka tentor som visat sig överträffa mina förväntningar. 

- uppmuntrande komplimanger för att jag bidrog med kloka tips i en fokusgrupp jag blivit utplockad att vara med i med temat "Fri tillgång på sex".

- en tokarstrevlig fika-stund med Mjukis. Händer alldeles för sällan.

- lära mig att 0 x oändligheten = 1. Häpnadsväckande statistiklärare som kan förbluffa så.

- en personlig inbjudan till det kungliga slottet i Stockholm.

- visdoms ord från Malin, som lyder:  "När man vill ha fler horn på väggen, då kan man byta bröstkorg".

- ett telefonsamtal från en Comviq Tele 2 abonnemangsäljare, som gråtit för att han råkat köra över sitt favorit head-set med sin snurrstol på kontoret. Han berättade att han bara haft det i 4 dagar och det hade varit kärlek från första ögonkast. Jag tröstade honom med att han säkert hittar ett nytt. Jag sa att jag tror att det finns ett headset som väntar på honom där ut. Jag sa att jag tror att det finns ett särskilt head-set som väntar där ute på varje människa. Jag tipsade honom att prova med Clas Ohlson.

- En notis skriven till mig i tvättstugan att jag är dålig på att hämta min tvätt i tid.

- gratis middag och introduktion för V&S-group. Vilket för övrigt står för Vin & Sprit AB och är världens sjätte största spritbolag, med det fjärde största spritvarumärket i världen - Absolut Vodka.

- två dagligen återkommande huvudvärkar till följd av mina tappra avvänjningsförssök för att sluta med kaffe. 

- abstinens till att få gå på ett ytterliggare Step-pass.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den personliga inbjudan på slottet slår fokusgruppens tema...
kram från mamsen

2007-11-22 @ 22:32:38
Postat av: Sönnta

Att bli bjuden till slottet händer ju inte varje dag. Måste vara någon med adligt blod i ådrorna förstår jag;) Men punkt fyra skulle jag vilja ha en förklaring på.
Varför skriver du så sällan???

Postat av: Britas mamma

Sönnta!
Jag kysser dina fotspår!

2007-11-24 @ 07:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback